Ris & Ros

Ris & Ros

Har en af vores medarbejdere gjort indtryk på dig?

Hos Paulun møder vores medarbejdere hver eneste dag ind med det sigte at give alle, der er i kontakt med os, den bedst mulige oplevelse.

Vi tror på, at dialog og ambitionen om at gøre en forskel er de nøgleord, der giver alle, der er i berøringen med Paulun, en god, nærværende og ordentlig oplevelse.

Vi tror på, at gennem ovenstående kan vi lære, blive klogere og udvikle oplevelserne for kunderne, sælgerne og medarbejderne.

Derfor vil vi altid gerne høre om din oplevelse med os.

Har du haft en god oplevelse med Paulun?

Har en af vores medarbejdere gjort indtryk på dig?

Så vil vi gerne høre om det.

Vi er mennesker, og der kan derfor ske utilsigtede fejl, men skulle det være tilfældet, vil vi gerne blive klogere på, hvorfor fejlen skete, hvordan du oplevede den og ikke mindst; Hvordan vi kan rette den.

Så send os en mail på th@paulun.dk

Klagemuligheder

Ønsker du som forbruger at klage over en ejendomsmægler, kan dette ske til Klagenævnet for Ejendomsformidling og Disciplinærnævnet for Ejendomsmæglere:

Klagenævnet for Ejendomsformidling
Islands Brygge 43
2300 København S
Tlf.: 70253666
E-mail: info@ejendomsmaeglernaevnet.dk
www.ejendomsmaeglernaevnet.dk

Disciplinærnævnet for Ejendomsmæglere
Nævnenes Hus
Toldboden 2
88000 Viborg
Tlf.: 72405600
E-mail: nh@naevneneshus.dk
www.naevneneshus.dk

NYHED
Se hvor mange, der er
interesseret i at købe din bolig!